Αυτή είναι η δημοφιλέστερη καταχώρηση στο Airbnb! 5 μαθήματα που μάθαμε από αυτή.

By
διαχείριση airbnb

Η συγκεκριμένη καταχώρησή λαμβάνει πάνω από 300.000 επισκέψεις τον μήνα και πάνω από 160.000 άνθρωποι το έχουν αποθηκεύσει στους καταλόγους επιθυμιών (wish list) του Airbnb. Για τους λόγους αυτούς, αυτό το ακίνητο στην Ατλάντα έχει ονομαστεί “η πιο δημοφιλής καταχώρηση στο Airbnb

Τώρα ας πάμε κατευθείαν στο προφανές: είναι ένα αξιολάτρευτο δέντρο στη μέση ενός μαγευτικού δάσους που μοιάζει να μπορεί να έχει κατασκευαστεί από νεάντερταλ. Έτσι είναι λογικό ότι οι φυσιολάτρες δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Παρόλα αυτά, το Airbnb είναι γεμάτο από υπέροχες παρόμοιες καταχωρήσεις. Όμως τι κάνει αυτό το ακίνητο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα;

1. Στόχευση συγκεκριμένου κοινού.

Το δέντρο της Ατλάντα δεν είναι φιλικό προς την οικογένεια. Δεν επιτρέπονται παιδιά ή κατοικίδια ζώα, για λόγους ασφάλειας. Αυτοί που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους; Δεν είναι ιδανικό, λείπουν πολλά από τα χαρακτηριστικά — όπως ένας χώρος εργασίας — που συμβάλλουν στην εργασία τους.

Ποιος λοιπόν ενδιαφέρετε να μείνει σε ένα δέντρο; Κυρίως, ζευγάρια. Τα πάντα για αυτό φαίνεται να ψιθυρίζουν απομόνωση και ρομαντισμό. Αυτό επαληθεύεται από τις κριτικές οι οποίες, ξανά και ξανά, αναφέρουν άνετα σαββατοκύριακα επετείου.

Μάθημα: Γνωρίστε το target group σας. Ενώ μερικές “ανέσεις” είναι αρκετά ευέλικτες για να εξυπηρετήσουν όλους, μπορεί συχνά να αξίζει τον κόπο σας να επιλέγετε μία ή δύο συγκεκριμένες αγορές και να κατευθύνετε όλες τις προσπάθειές marketing σας, προς αυτές. Δείτε: Πώς να εμπορευτείτε την ενοικίαση διακοπών σας στα Millennials ως παράδειγμα.

διαχείριση airbnb

2. Να είστε ειλικρινείς.

Είναι εύκολο για τους χρήστες να δουν μερικές φωτογραφίες ενός καταλύματος που τους αρέσει, να παγιδευτούν στον ενθουσιασμό και να μην διαβάσουν όλες τις πληροφορίες της περιγραφής σας. Έτσι διαμορφώνονται τα κενά μεταξύ των προσδοκιών τους και της πραγματικότητας. Ως οικοδεσπότης, πρέπει να είστε προετοιμασμένος για όλες τις πτυχές της οικίας σας, έτσι ώστε, ακόμη και αν ένας επισκέπτης έχει λάθος κατανόηση, να μπορείτε να αποδείξετε ότι δεν οφείλεται σε έλλειψη σαφών πληροφοριών.

Για παράδειγμα: ένα σημαντικό μειονέκτημα του δέντρου της Ατλάντα είναι ότι δεν έχει στο εσωτερικό του μπάνιο. Αν και ενοχλητικό, αν οι επισκέπτες το γνωρίζουν αυτό, δεν θα μειώσει την εμπειρία τους, επειδή οι προσδοκίες τους ήταν οι ανάλογες.

Για να γίνει αυτό σαφές, το “δέντρο της Ατλάντα” τοποθετεί τις πληροφορίες από την αρχή της περιγραφής:

ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ / ΚΑΤΩ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΑΣ. Οι επισκέπτες θα έχουν αποκλειστική πρόσβαση σε αυτό κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Τα δέντρα και η κύρια κατοικία μοιράζονται πολλά και βρίσκονται σε απόσταση 30 δευτερολέπτων μεταξύ τους. Ομοίως, είναι πολύ σαφείς σχετικά με τους κανόνες του σπιτιού και τον τρόπο με τον οποίο περιμένουν τους επισκέπτες να συμπεριφέρονται.

Μάθημα: Η εμπειρία του επισκέπτη μετριέται πάντα σε σχέση με τις προσδοκίες του. Να είστε ειλικρινείς για όλες τις πτυχές της ιδιοκτησίας σας — θετικές και αρνητικές — και να είστε σαφείς σχετικά με τους κανόνες του σπιτιού από την αρχή.

3. Να έχει διακόσμηση για… Instagram

Αυτά τα γοητευτικά σχοινιά με τους λαμπτήρες (φωτογραφία κάτω) δεν κρέμονται τυχαία κάτω από τη ξύλινη γέφυρα. Όχι μόνο οι λεπτομέρειες όπως αυτές, κάνουν την ιδιοκτησία γοητευτική στην πραγματική ζωή, αλλά φαίνονται υπέροχα και στις φωτογραφίες. Το ίδιο ισχύει και για στοιχεία εσωτερικού σχεδιασμού όπως λουλούδια και κεριά και ρουστίκ έπιπλα. Κάντε τους επισκέπτες να θέλουν να μοιραστούν την διακόσμηση του σπιτιού σας στα Social Media και αυτό σημαίνει ότι οι καλεσμένοι σας θα κάνουν το μάρκετινγκ για εσάς!

Μάθημα: Κάνοντας την ιδιοκτησία σας “φωτογενή” μπορείτε να κερδίσετε πολλά. Σίγουρα αξίζει την επένδυση.

4. Δημιουργείστε μια εικόνα.

Το δέντρο της Ατλάντα δεν έρχεται μόνο με αυτά τα άνετα κλινοσκεπάσματα που είναι κατασκευασμένα από 100% Αιγυπτιακό βαμβάκι μακράς διαρκείας και καθαρό λινό. Δεν έχει μόνο παλαιά αντικείμενα, έχει παράθυρα 80 ετών “πατημένα” από φτερά πεταλούδας και ένα γύψινο εκμαγείο από αποτύπωμα Σιβηρικής Τίγρης 😂

Δεν κοιμάστε “απλά” εκεί. Κοιμάστε στα δέντρα και ξυπνάτε από τα πουλιά που τραγουδούν γύρω σας.

Η δημιουργία μιας εικόνας στην περιγραφή της καταχώρισής σας, δίνει πραγματικά μια ιδέα για το πώς είναι. Φυσικά, δεν θα το διαβάσουν όλοι. Αλλά εκείνοι που κάνουν θα εντυπωσιαστούν διπλά.

Μάθημα: Μην πείτε στους πιθανούς επισκέπτες τα γεγονότα σχετικά με τον τόπο σας, δώστε τους λεπτομέρειες που πραγματικά περιγράφουν μια εικόνα, για το πόσο ιδιαίτερη είναι η οικία σας.

5. Θετικά σχόλια και βαθμολογίες.

Οι οικοδεσπότες του δέντρου της Ατλάντα γνωρίζουν ότι μια ονειρική ιδέα και πανέμορφες φωτογραφίες δεν αρκούν: πρέπει επίσης να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες των επισκεπτών σας. Με συντριπτικά θετικές κριτικές, οι οικοδεσπότες προφανώς κάνουν ό, τι μπορούν για να κάνουν τους επισκέπτες να απολαύσουν τη διαμονή τους.

Μάθημα: Μην αναπαυθείτε στις δάφνες σας. Η λήψη κρατήσεων είναι ένα πράγμα, αλλά η απόκτηση σχολίων 5 αστέρων είναι άλλο.

Tagged under: