Συμβουλές Airbnb: Τα 5 πιο συνηθισμένα λάθη στις καταχωρήσεις μας

By
διαχείριση Airbnb

Η κατανόηση των πέντε πιο συνηθισμένων λαθών στις Airbnb καταχωρήσεις, μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την δική σας. Όταν γνωρίζετε ποια λάθη θα αναζητήσετε, θα είστε ένα βήμα πιο κοντά για να πάρετε περισσότερες κρατήσεις!

Τα πιο συνηθισμένα λάθη στις καταχωρήσεις είναι:

1. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗΣ

Η μη ενημέρωση σχετικά με την καταχώρισή σας θα σας οδηγήσει σε κακές κριτικές. Θέλετε οι καλεσμένοι σας να γνωρίζουν ακριβώς τι να περιμένουν από το χώρο σας. Αφήστε τους να γνωρίζουν όλα τα δωμάτια σας (συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερειών όπως τα μεγέθη των κρεβατιών), τις ανέσεις και τα προνόμια.

Μη φοβάστε όμως να ορίσετε κάποια όρια. Για παράδειγμα, αν οι επισκέπτες επιτρέπεται να φέρνουν επισκέπτες ή όχι, εάν υπάρχουν οποιεσδήποτε περιοχές εκτός ορίων στο σπίτι, κ.λ.π. — απλά κρατήστε το απλό!

2. ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ

Σύμφωνα με αμέτρητες έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, πάνω από το 70% των χρηστών, αναφέρουν ότι η ποιότητα της εικόνας του “προϊόντος” είναι πολύ σημαντική για την τελική τους απόφαση. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προβάλει το σπίτι σας για να δώσετε στους επισκέπτες σας μια ιδέα για το τι να περιμένουν.

Συμβουλές για τη λήψη των δικών σας φωτογραφιών:

  • Βγάλτε φωτογραφίες με υψηλή ανάλυση: Θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1024 x 683px, αλλά αν δεν είστε σίγουροι για το μέγεθος, πηγαίνετε για το μεγαλύτερο μέγεθος φωτογραφιών στις ρυθμίσεις της κάμεράς σας.
  • Δραστηριότητες και φωτογραφίες γειτονιάς: Αν μια από τις καλύτερες πτυχές της καταχώρισής σας είναι η τοποθεσία, οι πελάτες σας θα θέλουν να ξέρουν τι θα μπορούσαν να κάνουν γύρω από την περιοχή — σκεφτείτε εκπληκτική θέα, παραλίες, θεματικά πάρκα και τουριστικές τοποθεσίες.
  • Κρύψτε οτιδήποτε φαίνεται περιττό: Πραγματικά πρέπει να τους δείξετε ξεχασμένα κουζινικά σκουπίδια στις φωτογραφίες σας; Δείξτε στους καλεσμένους σας την κατάσταση του σπιτιού σας όταν φτάσουν εκεί. καθαρό και τέλειο!
  • Χρησιμοποιήστε το φως: Ανάψτε τα φώτα ή ανοίξτε τα ρολά, απλά βεβαιωθείτε ότι το σπίτι σας φαίνεται λαμπερό! Η τελευταία λύση είναι το φλας. Βασικά καλύτερα μην βγάζετε ποτέ φωτογραφίες με φλας.
  • Δημιουργήστε εμπνευσμένες λεζάντες φωτογραφιών: Ξεχάστε τις λειψές λεζάντες και γράψτε μια πρόταση που εξηγεί την εμπειρία που μπορούν να έχουν οι καλεσμένοι σας στη ενοικίαση σας. Π.χ. αντί να αναφέρουμε μόνο τη φωτογραφία του μπαλκονιού ως “Μπαλκόνι”, θα μπορούσατε να πείτε “Χαλαρώστε και να απολαύσετε ένα ποτήρι κρασί στο μπαλκόνι μας μετά από μια κουραστική μέρα περιήγησης στα αξιοθέατα”.

3. ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

Η στρατηγική τιμολόγησης πρέπει να λαμβάνει υπόψη τη ζήτηση για την καταχώρισή σας καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.

Αλλάξτε τις τιμές σας με βάση:

  • Ανταγωνισμός: Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να μελετήσετε τους ανταγωνιστές σας. ξεκινήστε αναζητώντας ιδιότητες στην περιοχή σας που έχουν τις καλύτερες κριτικές και είναι παρόμοιες με τις δικές σας διακοπές ενοικίασης. Μελετήστε τις τιμές και τη διαθεσιμότητά τους και δημιουργήστε έναν πίνακα για να τις συγκρίνετε και να υπολογίσετε το μέγιστο ετήσιο έσοδο για την καταχώρισή σας.
  • Ειδικές εκδηλώσεις: Φεστιβάλ, μαραθώνιοι, συνέδρια … ειδικές εκδηλώσεις θα σας φέρουν ενδεχομένως περισσότερους επισκέπτες και μπορείτε να χρεώνετε έως και 3 φορές τη μέση ημερήσια τιμή. Βεβαιωθείτε ότι έχετε διερευνήσει ειδικές εκδηλώσεις στις αρχές του έτους και σχεδιάζετε μπροστά. Μπορείτε επίσης να αυξήσετε τις τιμές μία εβδομάδα πριν από τις ειδικές εκδηλώσεις για προγραμματιστές της τελευταίας στιγμής — συνήθως έχουν τα περισσότερα χρήματα για να περάσουν!
  • Σαββατοκύριακα: Είναι γεγονός ότι τα ξενοδοχεία έχουν πλήρη επίγνωση: οι επισκέπτες ταξιδεύουν περισσότερο κατά τη διάρκεια των Σαββατοκύριακων και οι τιμές θα πρέπει να είναι λίγο υψηλότερες για να αντανακλούν αυτή τη ζήτηση.
  • Εποχικότητα: Προσαρμόστε τις τιμές σας με βάση την υψηλή ή χαμηλή περίοδο στην περιοχή σας, για να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.

4. ΜΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΑΣ

Το Airbnb βασίζεται στην εμπιστοσύνη και ο καλύτερος τρόπος για να το φτιάξετε είναι μέσω των κριτικών της οικία σας. Μόλις η καταχώρισή σας αρχίσει να λαμβάνει σχόλια, οι κρατήσεις θα αρχίσουν να έρχονται πιο γρήγορα! Αλλά αν θέλετε πραγματικά να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα, αφήστε κριτικές πελατών και να αποδείξετε στους μελλοντικούς σας επισκέπτες ότι είστε ένας αφοσιωμένος και ενεργός οικοδεσπότης.

Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας, συμπεριλαμβάνοντας μερικές προτάσεις σχετικά με την καταχώρισή σας όπως: “Η Μαρία και η κόρη της ήταν εξαιρετικοί καλεσμένοι. Είναι ευπρόσδεκτοι ξανά στο σπίτι μας στην Κέρκυρα οποιαδήποτε στιγμή “. Εάν η Μαρία προσπαθήσει να κλείσει ένα άλλο Airbnb, ο οικοδεσπότης θα εξετάσει τα σχόλιά της και αν δει ότι έχετε ένα σπίτι στην Κέρκυρα, μπορεί να το αποθηκεύσει στο Wish List και αυτό θα σας κάνει να κατατάξετε υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

5. ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΟ AIRBNB

Το τελευταίο και το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι οικοδεσπότες της Airbnb, είναι να βασίζονται αποκλειστικά στις online πλατφόρμες. Μήπως τα τέλη του Airbnb είναι αρκετά υψηλά μακροπρόθεσμα; Το τέλος υπηρεσίας φιλοξενίας 3% (+ ΦΠΑ) κάθε φορά που πραγματοποιείται μια κράτηση και τέλη εξυπηρέτησης πελατών Airbnb 6–12% (+ ΦΠΑ). Και είναι πιθανότατα να γίνει πιο ακριβό όλα αυτά τα χρόνια.

Οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων ενοικίων μπορούν να αποκόψουν τον μεσάζοντα, εξαρτώντας λιγότερο από την Airbnb και άλλες μεγάλες ιστοσελίδες όπως το HomeAway ή το VRBO, ενώ ταυτόχρονα να γίνονται πιο ανεξάρτητες και διαφοροποιούν την επιχείρησή τους. Με τη σωστή νοοτροπία, τη γνώση και τα εργαλεία, μπορείτε να αναλάβετε τον έλεγχο, να δημιουργήσετε τις δικές σας κρατήσεις και να κερδίσετε περισσότερα!

Σκεφτείτε σοβαρά το ενδεχόμενο να αποκτήσετε την δική σας ιστοσελίδα. Φυσικά για κάποιον ιδιοκτήτη μίας γκαρσονιέρας αυτό μπορεί να φαίνεται περιττό, αλλά αν διαθέτετε κάποια βίλα ή εξοχική κατοικία, η δημιουργία μίας ιστοσελίδας για “άμεση κράτηση” είναι απαραίτητη.

Tagged under: