Προσέλκυσε τους “κατάλληλους” επισκέπτες στο Airbnb και προστάτεψε την περιουσία σου

By
διαχείριση του Airbnb

Μερικές φορές, ακόμη και οι πιο επιμελείς φιλοξενούμενοι Airbnb αφήνουν περιστασιακά τους λάθος επισκέπτες να επισκεφτούν την αγαπημένη τους οικία. Ευτυχώς, η Airbnb έχει ενσωματώσει πολλές λειτουργίες για να σας βοηθήσει να προβάλετε τους επισκέπτες πριν κάνουν κράτηση. Παρόλο που αυτά τα χαρακτηριστικά δεν είναι τέλεια, προχωρούν αρκετά προς την προστασία σας και της περιουσίας σας — και χωρίς πολύ μεγάλη προσπάθεια.

Και μην ξεχνάτε την άλλη πλευρά του νομίσματος: αφού αποφασίσετε ότι ο επισκέπτης είναι κατάλληλος για εσάς και το χώρο σας, βεβαιωθείτε ότι σας εμπιστεύονται εξίσου. Ελέγξτε τα παρακάτω συνιστώμενα βήματα της Planbnb για να ελέγξετε τους επισκέπτες και να τους εντυπωσιάσετε!

1. Ελέγξτε τα προφίλ των επισκεπτών

Όταν έχετε ένα νέο αίτημα κράτησης μην παρασύρεστε αμέσως από τον ενθουσιασμό μιας πιθανής κράτησης. Σκεφτείτε σαν ένα online dater και ελέγξτε πρώτα την εικόνα και το προφίλ τους! Είναι ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε μια καλή πρώτη εντύπωση.

Όπως και με τις σε απευθείας σύνδεση χρονολογήσεις, προσέξτε τις αραιές πληροφορίες ή ένα μόλις γεμάτο προφίλ. Θα μπορούσε να είναι ένα προειδοποιητικό σημάδι. Τούτου λεχθέντος, ένα ελλιπές προφίλ δεν είναι πάντα ένα dealbreaker. Ίσως ο φιλοξενούμενος να είναι ένας νέος χρήστης του Airbnb και να χρειάζεται μόνο λίγη καθοδήγηση.

Εάν ένας πιθανός επισκέπτης δεν έχει τελειώσει το προφίλ του, δώστε του μια άλλη ευκαιρία και ζητήστε τους να φορτώσουν μια φωτογραφία και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ταυτοποίησης της ταυτότητας τους. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε από τους καλεσμένους σας να έχουν πιστοποιημένο αναγνωριστικό για να υποβάλουν πρώτα μια αίτηση κράτησης. Από τον πίνακα ελέγχου, μεταβείτε στην ενότητα “Οι καταχωρίσεις σας” και κάντε κλικ στην επιλογή “Απαιτήσεις κρατήσεων”. Στη συνέχεια, επιλέξτε το πλαίσιο που έχει ως εξής: “Απαιτήστε τους επισκέπτες να περάσουν από την επαλήθευση”.

2. Ελέγξτε τα σχόλια και τις αναφορές

Έπειτα, ελέγξτε τα σχόλια του επισκέπτη από τους Airbnb οικοδεσπότες που έχει μείνει στο παρελθόν. Όπως ακριβώς οι κριτικές σας είναι σαν χρυσό στους πιθανούς επισκέπτες, οι κριτικές των επισκεπτών είναι χρυσές για εσάς. Αν έχουν εξεταστεί αρνητικά, χρησιμοποιήστε το σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων για να ρωτήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες ερωτήσεις. Αν στο τέλος αυτής της συνομιλίας αποφασίσετε ότι δεν θέλετε να δεχτείτε μια ερώτηση φιλοξενουμένων, βεβαιωθείτε ότι επισήμως απορρίψατε το αίτημα. Αν στείλετε απλά ένα μήνυμα ή δεν απαντήσετε καθόλου, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη βαθμολογία σας στην Airbnb.

3. Ρωτήστε στοχοθετημένες ερωτήσεις

Αν οι επισκέπτες δεν έχουν κριτικές ή αναφορές, χρησιμοποιήστε το σύστημα μηνυμάτων για να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτούς. Το να στέλνετε μηνύματα στους επισκέπτες με τις σωστές ερωτήσεις πριν από μια κράτηση, σάς ενημερώνει αν είναι κατάλληλος ο επισκέπτης για εσάς. Το αγαπημένο μου ερώτημα είναι: “Γιατί μας επισκέπτεστε;” Είναι ένας μεγάλος εκκινητής συνομιλιών και σας βοηθά να ικανοποιήσετε τις ειδικές ανάγκες που μπορεί να έχουν σχετικά με το ταξίδι τους.

4. Συμβουλευτείτε τα κοινωνικά μέσα

Αν εξακολουθείτε να διστάσετε να αποδεχτείτε έναν επισκέπτη, αναζητήστε τα προφίλ των κοινωνικών μέσων του. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ένα online προφίλ σε Twitter, Facebook, Instagram ή LinkedIn αυτές τις μέρες. Μερικοί έχουν ακόμη μια προσωπική ιστοσελίδα ή ιστολόγιο.

Συγκρίνετε τα κοινωνικά προφίλ των επισκεπτών με τα προφίλ τους Airbnb και βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία είναι τα σωστά. Αν δεν μπορείτε να τα βρείτε στα κοινωνικά δίκτυα, δείτε αν αναφέρονται στο πού εργάζονται στην ενότητα “Πληροφορίες” του προφίλ Airbnb. Αν το κάνουν, το Google το όνομα του μαζί με το όνομα της εταιρείας και ελέγξτε για επισκέψεις. Εάν δεν έχετε ακόμα τύχη, κάντε ερωτήσεις στο σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων μέχρι να αισθανθείτε άνετα την αποδοχή του επισκέπτη.

Σημείωση: Το Airbnb αποκρύπτει ιστοτόπους και αριθμούς τηλεφώνου στο σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων πριν από κρατήσεις, αλλά δεν αποκρύπτει ονόματα και ονόματα εταιρειών. Συνεχίστε λοιπόν και ζητήστε το χώρο εργασίας τους!

Απαντήστε γρήγορα σε ερωτήσεις

Τώρα που έχετε κάνει κάποια έρευνα, είναι καιρός να αποδείξετε στους καλεσμένους σας ότι το σπίτι σας είναι το κατάλληλο για αυτούς. Αρχικά, απαντήστε όσο πιο γρήγορα μπορείτε σε οποιαδήποτε αίτηση κράτησης. Οι περισσότεροι επισκέπτες στέλνουν ερωτήσεις σε αρκετούς οικοδεσπότες ταυτόχρονα και συνήθως κάνουν κράτηση με τον οικοδεσπότη από τον οποίο έλαβαν την ταχύτερη απάντηση. Η ανταπόκριση δείχνει γρήγορα ότι θα είστε γρήγοροι για να απαντήσετε σε τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Χρησιμοποιήστε το πρώτο τους όνομα

“Το όνομα ενός ατόμου είναι για το πρόσωπο αυτό ο πιο γλυκός και σημαντικός ήχος σε οποιαδήποτε γλώσσα”, γράφει ο Dale Carnegie, συγγραφέας του εικονικού βιβλίου Πώς να κερδίσει φίλους και να επηρεάσει τους ανθρώπους.

Όταν απαντάτε σε ερωτήσεις φιλοξενουμένων στα μηνύματα, χρησιμοποιήστε πάντα το όνομα του επισκέπτη. Ένα όνομα είναι ένα βασικό κομμάτι της ταυτότητάς μας και η ακοή μας κάνει να νιώθουμε ξεχωριστά και σεβαστά. Από την πλευρά σας, θυμηθείτε το όνομα κάποιου και χρησιμοποιήστε τον, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ξεχωρίσετε από τις απρόσωπες απαντήσεις έρευνας που ο επισκέπτης σας παίρνει σίγουρα από άλλους οικοδεσπότες. Αλλά μην το παρακάνετε! Μόλις στο χαιρετισμό (“Hi [Guest]”) και στη συνέχεια μια φορά (ίσως δύο φορές) περισσότερο στο σώμα του ταχυδρομείου είναι άφθονο. Με οποιαδήποτε παραπάνω χρήση κινδυνεύετε να φανείτε σαν πωλητής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

Δώστε προσοχή στις ερωτήσεις των επισκεπτών

Οι επισκέπτες αναπόφευκτα θα κάνουν ερωτήσεις. Μερικές φορές πολλές, μερικές φορές λίγες … αλλά τις περισσότερες φορές θα έχετε τις ίδιες ερωτήσεις ξανά και ξανά. Αντί να φανείτε ενοχλημένος που πρέπει να επαναλάβετε τον εαυτό σας, χρησιμοποιήστε αυτή την ευκαιρία για να ακούσετε και να εμπλακείτε στους καλεσμένους σας. Το τελευταίο πράγμα που θέλεις είναι να είσαι αγενής. Μια άλλη συμβουλή: απαντήστε σε μερικές από τις Συχνές Ερωτήσεις στο κείμενο της περιγραφής της περιουσίας σας. Για παράδειγμα, αν έχετε πάντα μια ερώτηση όπως “Πόσο μακριά είσαι από την παραλία;” θα πρέπει να αναφέρετε στην λίστα σας τουλάχιστον δύο φορές ότι είστε “100 μετρά από την παραλία” (ή οτιδήποτε άλλο). Δυστυχώς, αυτό πιθανότατα δεν θα διορθώσει το πρόβλημα εντελώς, αλλά θα βοηθήσει.

Στη συνέχεια, προσπαθήστε να τερματίσετε το μήνυμά σας με μια ερώτηση σε αντάλλαγμα για να διατηρήσετε τη συζήτηση σε εξέλιξη. Οι πελάτες σας θα παρατηρήσουν την ιδιαίτερη προσοχή και ίσως απλά επιλέξουν την ενοικίασή σας εξαιτίας αυτής της μικρής αλλά σημαντικής χειρονομίας.

Όταν απαντάτε σε ερωτήσεις, να είστε πάντα επαγγελματίες και ευγενικοί … και να αποφεύγετε γραμματικά λάθη. Αυτό μπορεί να ακούγεται άκαμπτο, αλλά με την ακρίβεια και την ορθότητα των γραμματικών λεπτομερειών, δείχνετε στους επισκέπτες ότι λαμβάνετε σοβαρά τη φιλοξενία … και ότι μπορούν να εμπιστεύονται ότι θα είναι σε καλά χέρια μαζί σας. Μπορεί να έχετε ακούσει ότι οι επισκέπτες του Airbnb προτιμούν την επιλογή “Instant Book”, η οποία εξαλείφει ορισμένες από αυτές τις πρώιμες αλληλεπιδράσεις μεταξύ φιλοξενουμένων και επισκεπτών. Λάβετε όμως υπόψη ότι από τώρα δεν χρειάζεται να δεχτείτε μια κράτηση ή να προσφέρετε “Instant Book” για την καταχώρισή σας. Είναι επιλογή σας.

Και συνιστώ να έχετε τουλάχιστον μία αλληλεπίδραση με έναν επισκέπτη πριν έρθουν στο σπίτι σας. Ενώ η έγκαιρη επικοινωνία δεν θα σας προστατεύσει από κάθε σενάριο χειρότερης περίπτωσης, μπορεί να προχωρήσει αρκετά προς την κατεύθυνση της διασφάλισης ότι μόνο οι σπουδαίοι επισκέπτες θα εμφανιστούν στην πόρτα σας.

Tagged under: