Συμβουλές Airbnb: Πώς να χρησιμοποιήσετε τις στρατηγικές τιμολόγησης

By
planbnb καβαλα

Μέχρι σήμερα, η Airbnb είναι ένα πολύ γνωστό παράδειγμα της οικονομίας κοινής χρήσης (sharing economy). Αν δεν έχετε χρησιμοποιήσει προσωπικά το Airbnb, σίγουρα γνωρίζετε τουλάχιστον έναν φίλο ή συγγενή που έχει κάνει κράτηση μέσω της ιστοσελίδας του. Ίσως μάλιστα σκεφτήκατε να τοποθετήσετε το σπίτι ή το διαμέρισμά σας στο Airbnb. Ακούγεται τόσο εύκολο, έτσι; Απλά εγγραφείτε, τραβήξτε μερικές φωτογραφίες του χώρου σας και όλοι είστε έτοιμοι.

Χωρίς αμφιβολία, η Airbnb σίγουρα μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε χρήματα, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε. Αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 60 000 πόλεις! Μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες υπάρχουν πάνω από 200.000 καταχωρίσεις για να αναζητήσετε. Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι ακόμη υπό άνθηση. Αυτή η αγορά έχει τεράστιες δυνατότητες. Έχει δείξει κάποια φαινομενική ανάπτυξη — αξίας άνω των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μόλις τρία χρόνια.

Είναι ξεκάθαρο ότι η Airbnb επεκτείνεται ταχύτατα. Αν και η καταχώριση της ιδιοκτησίας σας στην πλατφόρμα δεν είναι απαραίτητα τόσο εύκολη, όσο φαίνεται. Προκειμένου να αποκομίσετε όλη την επιτυχία, πρέπει να ξέρετε πώς να διαχειριστείτε σωστά την Airbnb.

Η τιμολόγηση του Airbnb είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες. Θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή έτσι ώστε το ακίνητο σας να ικανοποιεί πλήρως τις δυνατότητές του.

Βασικά σημεία για να κάνετε την τιμολόγηση του Airbnb σας

  1. Τοποθεσία και γειτονιά
    Αυτός είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που θα επηρεάσουν τις τιμές σας. Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τον ανταγωνισμό για παρόμοιες καταχωρίσεις και αξιολογείτε επαρκώς την τοποθεσία σας για να διαμορφώσετε την τιμολόγηση.
  2. Δυναμική τιμολόγηση
    Αλλάξτε τις τιμές σας τακτικά ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας, την εποχικότητα και τις ειδικές εκδηλώσεις και περιστάσεις. Όπως και για οποιοδήποτε προϊόν, η τιμή θα πρέπει να αλλάξει ανάλογα με τη ζήτηση της αγοράς.
  3. Επιπλέον χρεώσεις
    Δεν χρειάζεται να αισθάνεστε άβολα να χρεώνετε επιπλέον, εάν παρέχετε επιπλέον υπηρεσίες. Θα πρέπει να καλυφθεί ένα επιπλέον κρεβάτι ή επιπλέον αίτημα επισκεπτών. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει αυτές τις προϋποθέσεις στις περιγραφές καταχωρίσεών σας. Σίγουρα, τα τέλη καθαρισμού θα πρέπει να είναι επαρκή για να καλύψουν τα έξοδά σας .

Τρεις στρατηγικές τιμολόγησης Airbnb

  1. Στρατηγική μέγιστης πληρότητας
    Η μέγιστη στρατηγική πληρότητας προορίζεται για όσους μπορούν να κατευθύνουν όλη την εστίασή τους στη διαχείριση της περιουσίας τους στην Airbnb. Εάν επιλέξετε αυτή τη στρατηγική, θα πρέπει να προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον θα πρέπει να δώσετε ακριβώς την ίδια αξία που μπορεί να προσφέρει ο ανταγωνισμός σας. Μερικές φορές τα ποσοστά των τιμών σας θα είναι χαμηλότερα από τον πραγματικό μέσο όρο. Λάβετε υπόψη σας, αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εργαστείτε πολύ σκληρά για να διασφαλίσετε ότι οι τιμές σας είναι ανταγωνιστικές. Οι μόνοι που θα ξεκουραστούν είναι οι καλεσμένοι σας. Το κύριο όφελος είναι ότι θα απολαύσετε ένα καλό ποσοστό πληρότητας που τελικά σημαίνει ότι μπορείτε να προσβλέπετε σε ένα σταθερό εισόδημα.
  2. Μέγιστη τιμή ανά νύχτα
    Ίσως είστε τυχεροί να βρεθείτε σε μια πιο πλεονεκτική θέση. Διαθέτετε ένα υπέροχο διαμέρισμα και επιπλέον διαθέτει μία από τις καλύτερες τοποθεσίες. Η καλύτερη πορεία δράσης σας θα είναι να χρεώσετε τη μέγιστη χρέωση ανά διανυκτέρευση, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρεώσετε σημαντικά υψηλότερα τέλη. Καθώς αυτή η στρατηγική τιμολόγησης Airbnb σάς επιτρέπει να έχετε ένα καλύτερο κέρδος από μία μόνο κράτηση, θα αφιερώνετε λιγότερο χρόνο στη φροντίδα αυτής της επιχείρησης. Επιπλέον, λιγότεροι επισκέπτες μεταφράζονται σε λιγότερα προβλήματα.
  3. Μακροπρόθεσμη στρατηγική ενοικίασης
    Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την Airbnb για μακροχρόνια μίσθωση. Περισσότεροι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να εργαστούν στο εξωτερικό για μερικούς μήνες. Τώρα με την Airbnb δεν χρειάζεται να αποχαιρετήσετε πλήρως το διαμέρισμά σας. Το Airbnb είναι υπέροχο, αλλά θα πρέπει να διαφημίσετε το διαμέρισμά σας και σε κάποια άλλη πλατφόρμα. Επιπλέον, θα έχετε το πρόσθετο βάρος της υπογραφής μιας σύμβασης μίσθωσης.

Αυτοματοποίηση της επιχείρησης Airbnb

Για να είμαι ειλικρινής, η βελτιστοποίηση των τιμών για την ενοικίαση Airbnb είναι δύσκολη. Απαιτεί σημαντική προσεκτική εξέταση μερικών παραγόντων. Όταν δεν λάβετε υπόψη αυτά τα πράγματα, παίρνετε απλώς αποφάσεις κατά λάθος τρόπο και τελικά αποτυγχάνετε να κάνετε το κέρδος που θα μπορούσατε να κερδίσετε.

Μπορείτε να διαχειριστείτε τις τιμές ενοικίασης των διακοπών σας με τη βοήθεια λογισμικού αυτοματισμού τιμολόγησης. Διεξάγετε την έρευνά σας και επιλέξτε αυτή που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Το λογισμικό ενοικίασης διακοπών είναι ένας άλλος τρόπος για να αυτοματοποιήσετε την επιχείρηση Airbnb. Ένα από τα εργαλεία που μπορεί να θέλετε να εξετάσετε είναι το AirGMS. Χάρη στην εγγενή ενσωμάτωση με την Airbnb και τα προηγμένα χαρακτηριστικά για τη διαχείριση της Airbnb, η πλατφόρμα αυτοματοποιεί την “επιχείρηση” σας.

Παρόλα αυτά, όλα αυτά τα εργαλεία για τους οικοδεσπότες δεν είναι δυστυχώς δωρεάν. Αλλά πρέπει να ξοδέψετε χρήματα για να μπορείτε να κερδίσετε χρήματα; Και μετά από όλα, έχετε ένα ακίνητο που κερδίζει επιπλέον χρήματα για σας.

Τέλος, αν όλα τα παραπάνω σαν φαίνονται.. πυρηνική επιστήμη, εμπιστευτείτε μία εταιρία διαχείρισης καταχωρήσεων, όπως η Planbnb. Έτσι θα μπορείτε να κερδίζετε τα περισσότερα χρήματα, επιτρέποντας στους ειδικούς να σας γλιτώσουν από τους δύσκολους χειρισμούς.

Tagged under: